Angażujące szkolenie online
Naucz się jak przygotować i poprowadzić dobre, aktywizujące uczestników szkolenie online.
Zastanawiasz się czy dołączyć? Posłuchaj jak o tym czego się nauczysz opowiada Tomek Cichocki – prowadzący Angażujące szkolenie online.

Jesteś trenerem, ale nie wiesz jak przenieść swoje szkolenia w rzeczywistość wirtualną? A może masz już pewne digitalowe doświadczenia, ale chcesz lepiej odpowiadać na potrzeby grupy? Boisz, że wybrana przez Ciebie aplikacja nie pozwoli zrealizować Ci Twoich celów?
Weź udział w naszym programie!
Będziesz umiał prowadzić ćwiczenia online adekwatne do celu zajęć.
Poznasz popularne aplikacje wykorzystywane na rynku
Przygotujesz siebie, swój zespół jak i uczestników do warsztatu
Poznasz zasady budowania relacji w grupie pracującej zdalnie
Poznasz narzędzia trenerskie wykorzystywane w szkoleniach online
Formy pracy

Nasz program Angażujące szkolenie online obejmuje:
1) nagranie interaktywnego godzinny webinara
2) 3 spotkania tematyczne (2 godziny każde, raz w tygodniu o stałej godzinie)
3) zadania wdrożeniowe – pomiędzy zajęciami uczestnicy będą przygotowywać ćwiczenia szkoleniowe w wersji online
Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM, dokumentów online (np. Google lub Microsoft 365), aplikacji na telefony komórkowe (np. Mentimeter) oraz whiteboardów (Jamboard, Mural).
Zakres tematyczny

Specyfika szkoleń on-line
- Korzyści i ograniczenia szkoleń online
- Rozwijanie kompetencji (wiedza, umiejętności, postawa) w wersji online
- Zarządzanie procesem szkolenia on-line (pre work, praca na szkoleniu, zadanie wdrożeniowe)
Kompetencje techniczne trenera i uczestników szkolenia
- Funkcjonalności platform służących do prowadzenia szkoleń online (ZOOM, Teams, Google Classroom)
- Przygotowanie techniczne uczestników
- Przygotowanie techniczne trenera/ zespołu trenerskiego
- Kwestie techniczne związane z prowadzeniem zajęć
w wersji online (kamera, mikrofon, słuchawki, dostęp do internetu)
Dobrostan grupy szkoleniowej
- Emocjonalne przygotowanie uczestników do nowych/ zmienionych warunków szkolenia
- Kontrakt na szkolenie w wersji online
- Sposoby budowania relacji w grupie pracującej zdalnie
Narzędzia trenera on-line
- Narzędzia wspierające pracę grupy (whiteboard, udostępnianie i praca na dokumentach online, narzędzia do zbierania opinii – ankiety, formularze do głosowania)
- Sposoby realizacji typowych struktur szkoleniowych (integracyjne, energizery, icebreakery, głosowania, burze mózgów, praca w parach i małych grupach, symulacje rozmów, dyskusja moderowana)
- Formułowanie instrukcji i przygotowanie materiałów do pracy online
- Wykorzystanie smartfonów uczestników jako narzędzia aktywizującego
- Tworzenie programu szkolenia online – różnice w stosunku to szkolenia stacjonarnego
- Wymiana dobrych praktyk
Informacje organizacyjne

Kiedy:
3 edycja kursu
Termin: 15, 22, 29 czerwca w godzinach 10.00 – 12.00
Gdzie: online
Cena: 590 zł netto (obejmuje udział w trzech dwugodzinnych warsztatach online, kontakty z uczestnikami pomiędzy modułami, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej).
-20% zniżka dla absolwentów TROPu
Dodatkowe informacje: Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy skontaktuj się z nami.
Prowadzący
Tomasz Cichocki
Konsultant, trener, facylitator, coach. Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracował jako Project Manager i manager do spraw rozwoju w branży mediowej i telekomunikacyjnej. Prowadził projekty związane z cyfryzacją mediów. Od 2003 pracuje jako konsultant, przede wszystkim w obszarze zmiany kultury organizacyjnej i wdrażania innowacji.
Fan i praktyk wykorzystywania technologii do współpracy zespołowej. Zajęcia z tego obszaru prowadził m.in. dla Orange, Netii, Kompanii Piwowarskiej i Komisji Europejskiej. Jest autorem szkoleń otwartych poświęconych prowadzeniu spotkań online oraz współpracy w zespołach rozproszonych. W zajęciach poświęconych tej tematyce dba o równowagę między elementem technologicznym a ludzkim.
Jest twórcą kursu Facylitacja Spotkań Online realizowanego w wersji online od połowy 2019 roku przez Wszechnicę UJ (obecnie trwa 6 edycja).
Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP (2010).